niedziela, 24 marca 2013

Slimette - recenzja Karoli

Długo wyczekiwana recenzja tabletek slimette napisana przez Karole.

"Witam wszystkich, chciałam podzielić się z wami moimi doświadczeniami z tabletkami na odchudzanie o nazwie Slimette.

Od początku:

Chciałam zrzucić kilka zbędnych kilogramów, temu też zrobiłam ogólne rozeznanie w sieci na temat skuteczności oraz dostępności preparatów na odchudzanie.
Czytałam masę opinii i komentarzy na temat różnych tabletek. Zarówno tych reklamowanych w radiu i telewizji jak i innych.
Po kilku dniach zdobywania informacji zdecydowałam się na preparat o nazwie Slimette.

Zamówiłam jedno opakowanie ze strony http://slimette.com.pl
Po 3 dniach kurier zawitał do moich drzwi z wyczekiwaną przesyłką.

Od razu odpakowałam tabletki, przeczytałam o ich stosowaniu i przeciwskazaniach.
Nie mam dzieci, nie jestem w ciąży, nie karmie także wszystko wydaje się bezpieczne.

Tabletki zaczęłam stosować w połączeniu z ćwiczeniami oraz dietą.
Podczas używania tabletek starałam się jeść dużą ilość owoców i produktów niskokalorycznych.

Slimette zarzywałam równo 14 dni, schudłam przez ten czas dokładnie 4,7kg bez szczególnych wysiłków.
Wszystko było bardzo przyjemne a sam efekt zadawalający. Chciałam schudnąć dokładnie 5kg także 2tyg stosowania wystarczyły na to w zupełności.
Preparatu zostało jeszcze troszeczkę, mam nadzieje że już nie będę go potrzebować i utrzymam swoją wagę.

Moja ogólna ocena slimette to 10/10, wszystko było tak jak należy a opinie znalezione w sieci okazują się w pełni trafione.

Pozdrawiam
Karola"

1 komentarz:

  1. Moja dziewczyna bierze slimette. Tu go znalazła:
    diety-odchudzajace.info.pl/jagoda-acai-guarana-zielona-herbata-i-cayenne-czyli-slimette/
    A ja zaczynam od dziś razem z nią, bo chodzę na siłkę i okazało się, że koledzy to samo biorą na robienie rzeźby. Czyli spalanie tłuszczu po to by mięśnie były ładnie widoczne.

    OdpowiedzUsuń